Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 5.4 ŠKOLA SLEDUJE A VYHODNOCUJE ÚSPĚŠNOST ŽÁKŮ V PRŮBĚHU, PŘI UKONČOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ ČI PROFESNÍ DRÁZE A AKTIVNĚ S VÝSLEDKY PRACUJE V ZÁJMU ZKVALITNĚNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

5.4 Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání


Škola efektivně vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu a ukončování jejich vzdělávání na všech úrovních řízení pedagogického procesu, umí doložit procesy a výsledky tohoto hodnocení a dokáže zpracovat opatření, která vedou ke zkvalitňování procesu hodnocení úspěšnosti žáků. S výsledky hodnocení cíleně pracují pedagogové i vedení školy, jejich činnosti a opatření zkvalitňují vzdělávání žáků a snižují jejich neúspěšnost. Škola má dlouhodobě zavedený funkční systém pro zjišťování úspěšnosti svých absolventů, získané poznatky dokáže efektivně využít pro svůj další rozvoj.